Nastavení efektivní podpory ICT


V oblasti podpory ICT (informační a komunikační technologie) jsme schopni nabídnout široké spektrum služeb, které zajišťujeme jak vlastními pracovníky, tak ve spolupráci s partnery (zejména v rovině technologické a implementační). V souladu s našimi principy vždy vytváříme řešení na základě skutečných potřeb zákazníka. Naše služby jsou zaměřeny především na oblasti:

  

Analýza stavu ICT

Rádi pro Vás zpracujeme analýzu, jejímž cílem je porovnání požadavků na informační podporu na jedné a možnosti stávajících prostředků ICT na druhé straně. Pokud zjistíme jakýkoliv nesoulad, ověříme, jakým způsobem je možno situaci řešit. Výstup z analýzy zahrnuje:

  • hodnocení současného stavu informační podpory (funkčnost, zralost, bezpečnost)
  • návrh variant cílové architektury ICT
  • návrhy způsobu dosažení optimální struktury informační podpory
  • návrh opatření pro zvýšení bezpečnosti dat, apod.

Výsledky analýzy prezentujeme srozumitelným způsobem tak, abyste okamžitě získali představu o závažnosti zjištění a možných variantách řešení.

 

Podpora při rozhodování a výběru informačních systémů

Pokud se neorientujete v oblasti ICT do takové míry, abyste riskovali při tak zásadních a finančně a časově náročných rozhodnutích jako je změna informačního systému, rádi se s Vámi podělíme o naše zkušenosti. Pomůžeme připravit zadání, účastníme se prezentací potenciálních dodavatelů a můžeme svým doporučením přispět k Vašemu rozhodnutí.

 

Řízení projektu a systémová integrace

V případě, kdy se rozhodnete pro jakoukoliv změnu v oblasti IT, nabízíme Vám naši pomoc při řízení souvisejících projektů. Naši pracovníci se v minulosti podíleli na mnoha IT projektech jak na straně dodavatele, tak na straně zákazníka. To zajišťuje, kromě dokonalé znalosti projektových postupů, i vlastní technickou znalost, která zvyšuje efektivitu řízení projektu a zajišťuje jeho úspěšné dokončení.

 

Prosazení řešení do produktivního provozu a podpora uživatelů

Změna v používaných informačních systémech přináší i nutnost změny existujících postupů. Pokud není implementace zakončena prosazením změn do systému řízení, nemusí se projevit žádný pozitivní efekt, naopak může dojít krátkodobě ke zhoršení výkonnosti. Proto nezapomínáme na:

  • zdokumentování realizovaných změn v systému řízení
  • školení pracovníků (jak v obsluze systému, tak ve změnách v procesech)
  • zpracování uživatelských příruček v podobě procesně orientovaného manuálu

Dokumentaci připravujeme buď sami podle Vámi používaných vzorů, nebo ve spolupráci s dodavatelem nového systému.

Hlavní výhodou při využití našich služeb je skutečnost, že řešení vždy vytváříme na základě skutečné potřeby. ICT jsou pro nás vždy prostředkem pro dosažení cílů managementu, nikoliv cílem samotným. Proto jsme schopni zákazníkovi připravit takové řešení, které zákazníkovi přinese skutečný užitek, nikoliv pouze radost z nové „hračky“.